\*\*cennetine İncir Ağacı Diktiğimiz Kavimler, Taphophilia...
Onlara azabı müjdele Taphophilia, / (O gün, yer ve gök, hava ve su,
"Tanrım, bana bu kadar güzel bir hava bahşetme! Yazacak çok şeyim var!" - Franz Kafka"
"Tanrım, bana bu kadar güzel bir hava bahşetme! Yazacak çok şeyim var!" - Franz Kafka"
Onlara azabı müjdele Taphophilia, / (O gün, yer ve gök, hava ve su,
gün aşırınca ışıltıyı şafağın kuytu sıcağında / mezar olur taze zaman ömrümün hilkat
Herşey çok iyi başlamıştı. Deselerdi ki bir gün ayrılığın yol kavşağında can verecek aşkımız, ölsem inanmazdım...
Hani bir yetimhanede büyümek seninle, / Milyonlarca spermden birine ve bir rahme
dudakların öfkeli ve yorgundu öpüşmekten / karşımda duruyordun tüm çocuksu güzelliğinle
Tekinsiz bir denizin iki kenarına kurulmuş şehir, İstanbul / İltihaplı sözcüklerden oluşan şarkı,
Mevsimsiz bir sıcaklık kaplıyor içimi / Aklıma düşünce gece yarısı gözlerin
Topla Taphophilia, topla yastığına geçirdiğin / Gözyaşı bezlerini... / Bir
kelimeler üşüyünce yün yelek giymezler bayım / kollarını açıkta bırakan sırt sıvazlayıcıları yoktur
Senki aslan yürekli yağızım benim, / Yüreğine yenilmek hiç yakışmadı. /
Geceler uzundur korkularsa içinde sahipsiz / koridorlarda çıplak ayak sesleri biriktirmekten yorgundur yalnızlığın