"Tanrım, bana bu kadar güzel bir hava bahşetme! Yazacak çok şeyim var!" - Franz Kafka"

Şiir > Çocuk

üzgün

Bostan

kış ortası bostan ektim / adını 'çocuk' koydum... / yaz

nostaljik

Ey Çocuk

Acı gibi geçersin içimden ey çocuk / Kaçla çarpılsa ağıdım bir gözyaşın etmez

üzgün

Yine Yorgunum

Yine yorgunum,küskünüm hayata,dur, biraz uzanayım / Hoş, belki uyuyamam,küçük bir yastık ver,başımı koyayım

Başa Dön