"Yazmak, varoluşsal bir bunalımın, kağıda dökülmüş şarap lekesidir." - Charles Bukowski (Kurgusal Alıntı)"

Deneme > Yüzleşme

karışık

Babama Mektuplar 1

Mektuplar…Asla vazgeçemediğim bir anlatım biçimi. Zarfa koyup gönderilecek bir adres olmadan, babama yazıyorum , size belki de, ama herkesden önce kendime sanırım..

karamsar

Yalan Masallarımız

O kadar yalanmış ki masallarımız, geri dönmeye karar verdiğimizde, arkamızda bıraktığımız ayak izlerini bile bulamadık. Ne yürümeyi becerebildik geleceğe doğru, ne de geri dönmeyi adamakıllı. Meğer masalmış tüm yaşadıklarımız ve yalanmış tüm masallarımız.

üzgün

Karanlığa Mektup

Zaman her saniye ile birlikte ölür, sonra tekrar dirilir. Her ölüm yeni bir diriliştir.Ya hüzünlü yahut da tebessüm örülü.

üzgün

Mülteci Aşk

Sonunu düşünmeden kendimizi kıyasıya eleştirmeye başladığımız zaman, en güçlü ve en zayıf anlarımızı bir arada yaşadığız anlardır. Ya kendimizi yok edeceğiz, yada varlığımızın anlamını.

üzgün

Heyecansız

yittiğinde tekrar bulunamayacak hiç bir ilke ithafen, tüm delilere ve delillere inat .

üzgün

Ben İsmail... Kavruk Toprakların Çocuğu

Arzuhalim sanadır! Zemzemlerin anası gözlerini çevir. Islak bir nazarın düşsün denizleri çalınmış ülkemin topraklarına. Uzat bereketin fışkırdığı ellerini ; her yüreğinde çöl yarası taşıyan emsin parmaklarını...Zira sensizlikten kesildi bu yağmur. Göky

üzgün

Hüzün Boyalı Duvarlar

Hüznün boyası olur muydu?ama odanın duvarlarından hüzün akıyordu.Hüzünlü gözler boyamıştı,vefasız sineleri anarak.Duvarın her hücresine saplanmış gözler gördüm,bazılarıysa öyle tanıdık ki.

nostaljik

Topaç

Topaçı hep çok sevdim ben...
Yazıdaki karakterler gerçektir, topaç ve ben yani :)
yalnız çevirmeyi beceremediğim Topaç belkide hayatımdan bir kesitti, yada ta kendisiydi...

karışık

Hangi Ben'i Sevdin..

Şuh bir kahkaha duydu..ona baktı..sigara içiyordu..kendine güvenen bir ifade vardı yüzünde..alaycı bir şekilde kıvrılmıştı dudakları..küçümseyen bir bakış vardı gözlerinde sanki..güçlüydü bu kadın..öfke dolu bakışlar yüzüne gözlerine kitlenmişti..bakışlar

olumsuz

Aşk Sen Yalancısın (Aşk)

Hatırlıyorsun değil mi ? Benimle üç defa oyun oynamıştın . Birincide; Beni birazcık denedin? rakibin değildim. Olmakta zaten niyetim değildi.. Fakat bende denedim ilk defa ve seninle. Sen ilk oyununu oynarken benle. Ben daha saf ve daha temiz duygularla d

üzgün

Son Kez Merhaba

Geldim işte. Kapına son kez merhaba demek için geldim. Yüzüme örtülecek bir kapıyı, nefretle bakacak iki gözbebeğini göze alarak, cesaretimi yüreğime katarak geldim....

üzgün

Aynada Gördüğüm

Yalnızlığı herkes kendi dünyasında, kendi dünyasınca yaşar.Ya bunu ifade etmeye gelince...İşte o zaman işler zorlaşır.Özeli ve yoğunu anlatamaz herkes...Herkes yaşar fakat yaşatamaz...İşte buyrun yaşayın.Duygularınızın sesini bir de başkasının sesinden di

düşündürücü

Hiç'in Traji Komik Öyküsü

Biz bilebildiğimiz, asırlarca izlediğimiz boş hayallerin kahramanlarını inceleyelim; gerisi yorum, insaf, izan! Dünya sanal bir alem; ama çok gerçek...

karamsar

Işk - I Nilay

Ruhu kire bulanmışlar arasında
Yüzü trakya çiçeği
Güneşe dönen hep…
Nilüferler\*

olumsuz

Yürek Kapısı

Küpün içinde ne varsa, dibinden sızdırdığı da odur. Küpün dibindeki çatlaktan sızan sirke ise, içindekini merak etmeye gerek kalmaz, sirkediri.İçindeki bal olaydı, sızanda bal olurdu.

Başa Dön