"Yazmak, varoluşsal bir hapşırmadır; bastırırsan ölürsün, dışarı çıkarırsan peçete ararsın." - Kurt Vonnegut (kurgusal)"
İşte tüm bunlardan dolayı CEHENNEM YOK.
düşünüyorum, fazla irdeliyorum v sonunu düşünmüyorum
pek güzel değil hatırlamak istediğimden emin değilim
şimdilik sorgulamak istiyorum
deneme
montaigne