"Yazmak, varoluşsal bir bunalımın, kağıda dökülmüş şarap lekesidir." - Charles Bukowski (Kurgusal Alıntı)"

Deneme > Yüzleşme

olumlu

Çarpık Uyarı

Ne yuzun var gitmeye ? Giderken düşüşlerini unutarak beni üzmeye ? hayır yorgunsun sen ! Gitme ! Benimle kısacık ömrümde gerceklerle kal !

üzgün

Yazamamak

lütfen,
pijamalarımı çıkarmak istiyorum
içimde birşey yok,
evet yanlış duymadınız yok,
sizin var mı?

üzgün

Dağıtmışım,

\--Şampuan efendi senin buzdolabında ne işin var. On gün önce de aramıştım seni, demek buradaymışsın. Bir sıkımlık canın kalmış zaten. Elimde kalacaksın bir gün. Dua et saçım daha fazla kaşınmasın

olumlu

Gitmeler Güncesi III

Lafı uzattım yine. Kendi tarihimi bırakacağım bir posta kutusunun önünde duruyorum şimdi. Şu elimde tuttuğum ve toplamı yirmi bir adet olan mektupları birazdan kutuya bırakacağım. Benim posta kutumun, bu ülkede yaşayıp, kendi posta kutusunu yetim bırakan

düşündürücü

Yolculuklar

İnsanın canını yakan yolculuklar...

üzgün

Beklemek

Sence ben ne kadar süre daha dayanabilirim bu uzun ve mide bulandıran yolculuğa?

olumsuz

Bulantı

Global yalanların kentsel neferleriyiz. Kürsüler, takım elbiseler, kurşun askerler, şirinler, önemli(!) gün ve haftalar.. tam olarak tasarladığım bu değildi! Şimdi tek sorunum zaman…

Başa Dön