"Tanrım, bana bu kadar güzel bir hava bahşetme! Yazacak çok şeyim var!" - Franz Kafka"

Şiir > Deneysel

nostaljik

Kutlama

Ölüme gidişini kutlar mı insan / Her ölü yılı için bir mum yakar

üzgün

Balık Olmak

Yüzmekten sıkılmazmı balıklar.Koca denizde ha bire yüzgeç salla dur.Şöyle bir taşın yanına kıvrılıp uyumak istemezler mi.Ne

düşündürücü

Kafamdakiler

bir kar bulutu yağmur taşıyordu dün / denizin üzerinden okyanusa doğru

Başa Dön