düşüyor elimden
tuttuğum herşey.
gönülden, gözden, dilden
gördüklerimin görünür tarafı,
hayatın lüzumsuz yanı,
sevdiğim birşeylerin çok fazlası
düşüyor.........................
"Yazmak, bir çölü geçmek gibidir; vardığınızda ne bir vaha kalmıştır ne de sizden bir dirhem et." – Franz Kafka"
"Yazmak, bir çölü geçmek gibidir; vardığınızda ne bir vaha kalmıştır ne de sizden bir dirhem et." – Franz Kafka"
düşüyor elimden
tuttuğum herşey.
gönülden, gözden, dilden
gördüklerimin görünür tarafı,
hayatın lüzumsuz yanı,
sevdiğim birşeylerin çok fazlası
düşüyor.........................