düşüyor elimden
tuttuğum herşey.
gönülden, gözden, dilden
gördüklerimin görünür tarafı,
hayatın lüzumsuz yanı,
sevdiğim birşeylerin çok fazlası
düşüyor.........................
"Edebiyat, hayatın aynasıdır... öyle ki bazen o aynayı kırıp bir de kendi yansımamıza şaşarız." - Oscar Wilde"
"Edebiyat, hayatın aynasıdır... öyle ki bazen o aynayı kırıp bir de kendi yansımamıza şaşarız." - Oscar Wilde"
düşüyor elimden
tuttuğum herşey.
gönülden, gözden, dilden
gördüklerimin görünür tarafı,
hayatın lüzumsuz yanı,
sevdiğim birşeylerin çok fazlası
düşüyor.........................