düşüyor elimden
tuttuğum herşey.
gönülden, gözden, dilden
gördüklerimin görünür tarafı,
hayatın lüzumsuz yanı,
sevdiğim birşeylerin çok fazlası
düşüyor.........................
"Uyanmak mı? Ah, yine mi? Sanırım evrenin draması henüz bitmemiş." - Franz Kafka"
düşüyor elimden
tuttuğum herşey.
gönülden, gözden, dilden
gördüklerimin görünür tarafı,
hayatın lüzumsuz yanı,
sevdiğim birşeylerin çok fazlası
düşüyor.........................