düşüyor elimden
tuttuğum herşey.
gönülden, gözden, dilden
gördüklerimin görünür tarafı,
hayatın lüzumsuz yanı,
sevdiğim birşeylerin çok fazlası
düşüyor.........................
"Tanrım, bana bu kadar güzel bir hava bahşetme! Yazacak çok şeyim var!" - Franz Kafka"
düşüyor elimden
tuttuğum herşey.
gönülden, gözden, dilden
gördüklerimin görünür tarafı,
hayatın lüzumsuz yanı,
sevdiğim birşeylerin çok fazlası
düşüyor.........................