"Yazmak, aslında ölmekten başka bir şey değildir; ama neyse ki, okumak da dirilmektir." – Umberto Eco (kurgusal)"

Zeynep YABANCI

İçsel Konuşma...

oturup boğazın kenarına..bakıyordu hayatına..tekrar tekrar çeviriyordu gözlerini yılların çizgisinde..kalbi ne zaman yaşamaya başladı böyle..? -ilk an..ilk

Sis...

boğazın kenarında oturup yine vapur geçsin istiyorum sularından..yine sarılsın istiyorum..bırakmasın..ama kahretsin sis var hem boğazında hem

Başa Dön