"Tanrım, bana bu kadar güzel bir hava bahşetme! Yazacak çok şeyim var!" - Franz Kafka"

Yazma

Neden yazıyorum?

yazı resim

Yazma diyorlar, Yaşayamam diyorum, Anlam veremiyorlar.

Bilmiyorlar, Beni anlamıyorlar, Tıpkı sen gibi.

Anlamayacaklar, biliyorum. Anlatmıyorum, Yazıyorum.

Yorumlar

Başa Dön