"Yazmak, aslında ölmekten başka bir şey değildir; ama neyse ki, okumak da dirilmektir." – Umberto Eco (kurgusal)"

yazı resim

Bir hikaye tutsa ellerimden
Alsam da iyi biten sonunu
İliştirsem kenarına dudaklarının.
Ne varsa kötüye dair
Benim olsa.
Ve senin dudaklarında;
Açsa güller
Kanı ellerimde
Dikeni tenimde olan o güller.
Hiç solmasa dudakların

Yorumlar

Başa Dön