kahverengi bir cam
dayadı alnını nefesimin buğusuna;
bu kum tanelerinden fazlası
aramıza biriken.
ama yine de dayanamadım,
annem her ne kadar kızsa da
camlara iz bırakmama
bir parmak izi koptu yüreğimden
’keşke gitmesen’
"Yazmak, aslında ölmekten başka bir şey değildir; ama neyse ki, okumak da dirilmektir." – Umberto Eco (kurgusal)"
"Yazmak, aslında ölmekten başka bir şey değildir; ama neyse ki, okumak da dirilmektir." – Umberto Eco (kurgusal)"
her sonbaharda -hani şu her cisme gölgelerin sırnaştığı o mevsimde- cam gibi olurdu kahverengi gözleri.
kahverengi bir cam
dayadı alnını nefesimin buğusuna;
bu kum tanelerinden fazlası
aramıza biriken.
ama yine de dayanamadım,
annem her ne kadar kızsa da
camlara iz bırakmama
bir parmak izi koptu yüreğimden
’keşke gitmesen’