"Yarına kadar ertelenebilecek hiçbir şey, bugünün kahvesini bekleyebilir." - Franz Kafka"

yazı resim

Neden var olduğumu bilmiyorum, Niçin yaşamaya devam ettiğimi de... Yok olsam, Diyorum, Yapamıyorum. Ölmeyi dahi beceremiyorum. Korkuyorum. Sensizliği de, Sonsuzluğu da göze alamıyorum.

Kim olduğumu dahi bilmiyorum. Tek bildiğim; Ne senden önceki benim, Ne de sendeki ben! Sonrası... Sonrası yok zaten.

Yorumlar

Başa Dön