hep böyle kal istedim
olmadık zamanların,zamansız yolcusu oldun
sığamadın kabına
su gibiydin oysa...
şekillenebilir,değişebilirdin
ve can verebilirdin bu bedene
gitmeden önce....
"Uyanmak mı? Ah, yine mi? Sanırım evrenin draması henüz bitmemiş." - Franz Kafka"
hep böyle kal istedim
olmadık zamanların,zamansız yolcusu oldun
sığamadın kabına
su gibiydin oysa...
şekillenebilir,değişebilirdin
ve can verebilirdin bu bedene
gitmeden önce....