Deli Mektuplar - 17
Ah-ı Dudu’m Çatal K’aram Ç’in gene’m
İm-gel-em’inde.
Mutludur da hem.
Ahi Lez’zet içinde
"Yazmak, aslında ölmekten başka bir şey değildir; ama neyse ki, okumak da dirilmektir." – Umberto Eco (kurgusal)"
"Yazmak, aslında ölmekten başka bir şey değildir; ama neyse ki, okumak da dirilmektir." – Umberto Eco (kurgusal)"
Ah-ı Dudu’m Çatal K’aram Ç’in gene’m
İm-gel-em’inde.
Mutludur da hem.
Ahi Lez’zet içinde
Yasaklar yasaklar yasaklar ! Her yasak, içinde bir sindirme politikası saklar.
Şeytani sistem bozgunculuk çıkarmaya, huzur ve düzeni bozmaya, barışı engellemeye devam ediyor. Arap dünyasındaki iç çatışmalar, masum insanların ölümleri, bireysel şiddet; bunların tümü son dönemde sayısı artan bozgunculuk örnekleri.
Bu halk hareketlerinin görüldüğü ülkelerin sosyo-ekonomik durumları, rejimleri arasındaki farklılık, çoğunda bu hareketlerin, emperyalist çıkarlar doğrultusunda yönlendirilmesi, gelenin gideni aratması yukarda yaptığımız “Ancak, dünyaya tohumu atılan anti-kapitalist bilinç, devrimle dünyayı değiştirme anlayışı, özgür, sömürüsüz, barışçıl, adil bir dünya özlemiyle başkaldırı geleneği tekrar kendini göstermeye başladı.” tesbitini çürütmüyor kanımca.
Bir erkeğin birkaç eşinden biri olmayı , hiçbir kadın istemez.
Bizler, o gün muhaliftik, bugün de... Yaşarsak yarın da muhalif olacağız. Çünkü iktidar, paranın egemenliği, çeşitli dozda da olsa şiddet olmadan sürdürülemez. Para ve güç kirleticidir, baştan çıkarıcıdır. Her iktidarın muhalefeti olmak zorundadır, olacaktır. Tarihte olduğu gibi her dönemde, ama hep az sayıda, doğrulukları sonradan anlaşılan, kadim erdemlere,
Freudun Henüz yanıtlanamamış ve kadın ruhuyla ilgili otuz yıl süren araştırmalarıma karşın benim de yanıtlamayı başaramadığım çok önemli bir soru var: Kadın ne ister? sözlerine karşı çıkıyorum asi kadın ruhumla
Bildiğiniz gibi haziran ayında seçimi yapılacak Avrupa Parlamentosu vatandaşını arıyor: Çoğu Avrupalı, AP’ nin nerede olduğunu bile bilmiyor...
Büyük patronlar, birinci figürün halktaki tahammül sınırını iyice zorladığını, megolamanisinin zaptedilmez olduğunun farkına vardılar. Ama bu coğrafyada siyasal İslam’ın Işid, El-Nusra gibi en vahşi renkleri de olmak üzere her rengine, bunlar aracılığıyla mezhep ve etnik ayrıştırmalarla halkları kırdırmaya hâlâ ihtiyaçları var. Dünya yeniden paylaşılmakta, dünya pazarı yeniden oluşturulmakta,
Darwinistler, bir uçağın onlarca mühendis ve işçi tarafından yapıldığını ama daha kompleks yapıda ve CANLI olan bir kuşun ise rastlantılarla oluştuğunu söylerler...
Bazen garip bir şekilde insanlar aynı hareketi tekrar etmeye başlıyor. Buna çılgınlık diyorlar. Selfi çılgınlığı Cep telefonu çılgınlığı otomobille son sürat giderken öndeki araç normal gidiyor diye selektör yapma çılgınlığı, Üfürükçülerin "oral seks helal mi haram mı" ya varan insan hayatına müdahale etme çılgınlığı, İnsanların bu adamların ağızlarına
Kötü niyetimi deşifre ettim.
Sitenize sahip çıkın.
Yoksa bir gün sitenin adının nuhkenis.com olarak
değiştiğini görüverirsiniz.
Kur’an ahlakını yaymak için yaptığınız birşey yok. Oturduğunuz yerden çayınızı/kahvenizi höpürdetiyor, kendinizce akıl vermeye kalkışıyorsunuz. Deccali fitne yeryüzüne hakim olmuş; fitnenin beynini yok etmek için mücadele edenlere bari engel olmayın. Gölge etmeyin!!!
Başımdam geçen bir olayı aynen aktarıyorum. Başkaları benim yaptığımı yapmasın... :))
Üst düzey yetkiyle donatılmış Kurul, Meclis, Heyet'ler; Ulus adına karar verirken yüz kez düşünmeli.
Biz sürücüler her iki yılda bir fenni muayene ve egzoz kontrolünden geçiyoruz. Eksiğimiz olursa, örneğin; ilk yardım kutusunda 10 adet çengelli iğneden beşi eksikse, yangın söndürme tüpünün dolum tarihinin süresi geçmişse, aracın şase numarası okunamıyorsa, trafik sigortası eksikse, ödenmemiş cezası varsa sürücünün, vs. görevli memurlar bize ne diyorlar?
Bir edebiyat çevresinde şovenizmin "ş" si geçiyorsa, tavrını edebiyattan yana koyanlar şovenizme karşı çıkmalılar. Çünkü sanattan yana olmak demek insandan yana olmak demektir.
Dünya görüşü mü?
70'li yıllarda okudum liseyi,öğrenciyi ideolojisine
göre değerlendiren,onlara buna göre not veren hocalardan hep nefret ettim.
Akıl fikir bağışla Tanrım... Bu konuda imza kampanyası başlatılsın... Biz kobay değiliz... Tv kanalları hergün yayın yapsın... Bu kabul edilir şey değil... Bunlar insanların GDO yönetmeliğine gösterdiği tepkilerden seçmeler.