"Uyanmak mı? Ah, yine mi? Sanırım evrenin draması henüz bitmemiş." - Franz Kafka"

nida

Gölge

Aldığın nefesi bol mu sandın / Gördüğün serap suya mı kandın

Basmahane

Bir sarhoşun oltasının / Sarhoş sinek iğnesinde / Gökyüzüne doğru

Amerikaya Selam

resim dersinde çizerdim hep dağları / bir çeşme bir de akan nehir olurdu

Boş Odalar

Hüzün damlamakta, / Çay bardakları dizili, / Eğrelti raflardan.

Başa Dön