Dışarıdaki şu çocuğu görüyormusun ?
Oynadığı şu top kadar onun için hayat,
Annesi..- eve..! dediği zaman biterdi gün en fazla ..!
Ya benim için..!
Sensiz bitiyormu şimdi ?
Sensiz git gide büyüyormuyum şimdi ?
"Hayat, bir kitabın en saçma bölümü gibidir; sonunu merak edersin ama bir türlü anlam veremezsin." - Franz Kafka"
"Hayat, bir kitabın en saçma bölümü gibidir; sonunu merak edersin ama bir türlü anlam veremezsin." - Franz Kafka"
Dışarıdaki şu çocuğu görüyormusun ?
Oynadığı şu top kadar onun için hayat,
Annesi..- eve..! dediği zaman biterdi gün en fazla ..!
Ya benim için..!
Sensiz bitiyormu şimdi ?
Sensiz git gide büyüyormuyum şimdi ?