Olmayacak, biliyorum,
Kalmayacaksın,
Bir bahanesi olacak gidişinin,
İlk defa gideceksin,
Bilmiyorum nasıl olacak?
Daha önce gidenler oldu.
Nasıl baş edilir unuttum acısıyla ayrılığın
Gidenler farklıydı amma içine edilmeler hep aynı.

"Uyanmak mı? Ah, yine mi? Sanırım evrenin draması henüz bitmemiş." - Franz Kafka"

Olmayacak, biliyorum,
Kalmayacaksın,
Bir bahanesi olacak gidişinin,
İlk defa gideceksin,
Bilmiyorum nasıl olacak?
Daha önce gidenler oldu.
Nasıl baş edilir unuttum acısıyla ayrılığın
Gidenler farklıydı amma içine edilmeler hep aynı.