"Edebiyat, hayatın aynasıdır... öyle ki bazen o aynayı kırıp bir de kendi yansımamıza şaşarız." - Oscar Wilde"

tülay

Öylesine...

Gökyüzüne baktığımda binlerce hatta milyonlarca yıldızla karşılaşıyorum ve merak ediyorum;bunca yıldız ne düşler,nasıl yaşar,nasıl öylece durur?

Güncem

Yoruldum...İnsanların arasında kendimi aramaktan...Her yeni yüzde kendi kimliğimi sorgulamaktan yılların ardında koşmaktan sonra...

Başa Dön