Adminler de İnsan
Tamamını okumadan adminlerin paylaştığı yazılar nasıl eleştiriliyor,hatta bazen yazının tamamını okumayan kişileri yalancıkla suçluyor.Anlamıyorum...
"Uyanmak mı? Ah, yine mi? Sanırım evrenin draması henüz bitmemiş." - Franz Kafka"