Erken uyandım bugün,
Güneş;
Dogmamıstı her zamanki gibi,
Yatagım;
Sıcacıktı,kimse ısıtmamış olsada,
Benden baska!!!
Sadece ben yatarken,
Böyle sıcaksa bu yatak,
Sen olsan kimbilir ,
Nice olurdu bu sıcak...
"Tanrım, bana bu kadar güzel bir hava bahşetme! Yazacak çok şeyim var!" - Franz Kafka"
...Sadece ben yatarken,/Böyle sıcaksa bu yatak,/Sen olsan kimbilir/Nice olurdu bu sıcak...
Erken uyandım bugün,
Güneş;
Dogmamıstı her zamanki gibi,
Yatagım;
Sıcacıktı,kimse ısıtmamış olsada,
Benden baska!!!
Sadece ben yatarken,
Böyle sıcaksa bu yatak,
Sen olsan kimbilir ,
Nice olurdu bu sıcak...