"Tanrım, bana bu kadar güzel bir hava bahşetme! Yazacak çok şeyim var!" - Franz Kafka"

Timsah Gözyaşları

...Senden bana tek kalan,/Timsah gözyaşlarındı avuçlarımdan kayan...!

yazı resim

Gölgemden süzülen kan damlalarını toplarken
Ve vazgeçmişken sevda masallarından.
Bilir misin ki?
İlk defa korktum kendi yalanlarımdan..!
Ardına bile dönüp bakmadan giderken,
Senden bana tek kalan,
Timsah gözyaşlarındı avuçlarımdan kayan...!

Yorumlar

Başa Dön