"Yazmak, bir çölü geçmek gibidir; vardığınızda ne bir vaha kalmıştır ne de sizden bir dirhem et." – Franz Kafka"

Tınaz

oysa kokusunu getirir uzakların hazanda esen her rüzgar...

yazı resim

acıdan fışkıran zaman
çeşmeden akan iki musluk olup
göz göz ağlar...

utanmaz ne yaz, ne bahar
biri çiçek satar sokak ortası
diğeri kızarmış elmalar...

oysa
kokusunu getirir uzakların
hazanda esen her rüzgar...

karayelimde tınaz ol sen
harmanımda buğday!..'

Yorumlar

Başa Dön