Seni sevdikten sonra;
Yaşam
Alt-üst oldu.
Ekmekler bayat
Aşım soğudu.
Kapalı kavanozu
Ters çevirdin.
Açmazlar altta,
Dip tavan yaptı.
Sür sürebilirsen bu tarlayı...
(27.5.2009 tarihli 7.şiir kitabımdan)
"Uyanmak mı? Ah, yine mi? Sanırım evrenin draması henüz bitmemiş." - Franz Kafka"
Seni sevdikten sonra;
Yaşam
Alt-üst oldu.
Ekmekler bayat
Aşım soğudu.
Kapalı kavanozu
Ters çevirdin.
Açmazlar altta,
Dip tavan yaptı.
Sür sürebilirsen bu tarlayı...
(27.5.2009 tarihli 7.şiir kitabımdan)