hüzünmüş ,kedermiş takmam
gülerim gider
beni unutanı unutmak için uğraşmam
silerim gider
kıymet mi veririm bu dünyaya
satarım üçe beşe
layık değilse biri kalbimde yaktığım ateşe
küllerim gider
"Uyanmak mı? Ah, yine mi? Sanırım evrenin draması henüz bitmemiş." - Franz Kafka"
hüzünmüş ,kedermiş takmam
gülerim gider
beni unutanı unutmak için uğraşmam
silerim gider
kıymet mi veririm bu dünyaya
satarım üçe beşe
layık değilse biri kalbimde yaktığım ateşe
küllerim gider