"Edebiyat, hayatın aynasıdır... öyle ki bazen o aynayı kırıp bir de kendi yansımamıza şaşarız." - Oscar Wilde"

yazı resim

Yeniden
Dünyaya gelmek olsa,
Yine
Aşık olurdum.
Yalnızlık;
Asla beni bırakmazdı.
Çaresizlik;
Hergün hatırımı sorardı.
Kader bu ya,
Bir yerlerde
Gelsek karşı karşıya,
Fütursuzca,
Aşık olurdum sana.
Izdıraplar treninin,
Lokomotifi olur,
Çeker götürüdüm bu ömrü.
Mutluluk diyarına...

Yorumlar

Başa Dön