] hep gidişlerde oldu da aklım ??ondan mı bi yerde kalmayı beceremeyişim.. bu yüzden mi seviyorum ..uçurtmaları?...bu yüzdenmi minik bir bavulda bütün hayallerim.....
"Tanrı, dünyaya komedi yazmış, ama eleştirmenler hep tragedya arıyor." - Woody Allen"
] hep gidişlerde oldu da aklım ??ondan mı bi yerde kalmayı beceremeyişim.. bu yüzden mi seviyorum ..uçurtmaları?...bu yüzdenmi minik bir bavulda bütün hayallerim.....