Gözyaşlarımı yağmura denk gtirdim,
kimse anlamasın diye ağladığımı.
Bulutlar saklıyor gözlerimin kırmızılığını.
Güneş iyi ki yok.
Zaten senin olmadığın yerde ona da ihtiyaç yok.
"Uyanmak mı? Ah, yine mi? Sanırım evrenin draması henüz bitmemiş." - Franz Kafka"
Gözyaşlarımı yağmura denk gtirdim, / kimse anlamasın diye ağladığımı. / Bulutlar saklıyor gözlerimin kırmızılığını. / Güneş iyi ki yok. / Zaten senin olmadığın yerde ona da ihtiyaç yok
Gözyaşlarımı yağmura denk gtirdim,
kimse anlamasın diye ağladığımı.
Bulutlar saklıyor gözlerimin kırmızılığını.
Güneş iyi ki yok.
Zaten senin olmadığın yerde ona da ihtiyaç yok.