"Edebiyat, hayatın aynasıdır... öyle ki bazen o aynayı kırıp bir de kendi yansımamıza şaşarız." - Oscar Wilde"

yazı resim

Aşkımızın,
O kadar
Derinliklerine inmişim;
Ne cevherler,
Hayaller vardı.
Sapasağlamdı,
Umut iskelesi.
Ardına bakmadan
Nasıl yakıp gittin
O iskeleyi.
Yıktın üstüme acımasızca.
Diri-diri gömdün mezara.
Adını da,
Göçük koydun insafsızca..........

Aşkımızın,
O kadar
Derinliklerine inmişim;
Ne cevherler,
Hayaller vardı.
Sapasağlamdı,
Umut iskelesi.
Ardına bakmadan
Nasıl yakıp gittin
O iskeleyi.
Yıktın üstüme acımasızca.
Diri-diri gömdün mezara.
Adını da,
Göçük koydun insafsızca..........

(

Yorumlar

Başa Dön