"Yazmak, varoluşsal bir hapşırmadır; bastırırsan ölürsün, dışarı çıkarırsan peçete ararsın." - Kurt Vonnegut (kurgusal)"

yazı resim

Seni Sevmenin;
Nane şekeri ferahlığı vardı
Üzerimde.
Renk cümbüşlerinde
Çalkalanırdı umtlarım.
Aniden
Ayrılık girdi aramıza.
Saatler sustu,
Günler yarıda kaldı.
Umutları hayalleri;
Geceler teslim aldı.
Tuhaf ve
Tarifsiz yerde kaldım.
Kanatlandı,
Uçup gitti mutluluk.
Yanımda;
Hayalin
Hüsran kaldı......

Yorumlar

Başa Dön