Aşkımın;
Gerçek tarafı ben
Acı tarafı sen.
Gittin,
Odama güneş doğdu.
Gittin,
Güzel günlere
Gözlerimi açtım.
Bu gece,
Yeniden doğuşumu
Yaşıyorum.
Bu gece
Renkli rüyalara dalıyorum......
"Edebiyat, hayatın aynasıdır... öyle ki bazen o aynayı kırıp bir de kendi yansımamıza şaşarız." - Oscar Wilde"
"Edebiyat, hayatın aynasıdır... öyle ki bazen o aynayı kırıp bir de kendi yansımamıza şaşarız." - Oscar Wilde"
Aşkımın;
Gerçek tarafı ben
Acı tarafı sen.
Gittin,
Odama güneş doğdu.
Gittin,
Güzel günlere
Gözlerimi açtım.
Bu gece,
Yeniden doğuşumu
Yaşıyorum.
Bu gece
Renkli rüyalara dalıyorum......