"Edebiyat, hayatın aynasıdır... öyle ki bazen o aynayı kırıp bir de kendi yansımamıza şaşarız." - Oscar Wilde"

Gecenin Engizisyon Mahkemesi

yazı resim

Gecelerin
Engizisyon mahkemelerİnde
Yargılanmaktayım.
Nasıl olur da yabancılaşır
O güzelim renkler.
Yokluğun
Mızrak misali,
Bendimi
Delip geçer.

Göz-gözü görmüyor,
5. mevsimin girdabında.
Ömrüm, geçti gidiyor.
Cellarlarda,
Harıl-harıl bir çalışma.
Bilemem
Kaçıncı basamağındayım
Zaman merdiveninin.
Buruşturulup,
Atılmış bir tarafa
Kader defterim...

Yorumlar

Başa Dön