"Yazmak, bir çölü geçmek gibidir; vardığınızda ne bir vaha kalmıştır ne de sizden bir dirhem et." – Franz Kafka"

Çığlık

yazı resim

içimde patlamaya hazır bir şiir,
dışımda sana yalnızlık,
ve biriktikçe biriken özlemin,
dur!
az daha özletme kendini!
Yoksa!...

bak şu ağlayan martıya
birde şu etinden koparılmış ceylana,
ya yüreği yenilmiş yaşlı aslan?
ya şu savrulup giden kumlar?
kendi içinde düşmanını büyüten yaşlı ağaç?

dur ne olur...
yoksa...

Bir "Sus" Alır Beni, Usulca Getirir Sana...

Yorumlar

Başa Dön