"Yazmak, bir çölü geçmek gibidir; vardığınızda ne bir vaha kalmıştır ne de sizden bir dirhem et." – Franz Kafka"

Canımın İçi İle Konuşmalar 12

Kader kime şikayet edeyim seni bilemem ( hicaz)

yazı resim

CANIMIN İÇİ İLE KONUŞMALAR 12

İç denilen o dipsiz kuyuda
her yanım hüzün
Güzelim yaz geceleri.

Gül veren elde hep biraz
gül kokusu kalmaz mı?

Gidip bir çiçeğe dönüşsem
Gözyaşı
kapsül kapsül.

Canımın İçi' de ağlattı beni
Merhaba hüzün.

Taşın büyümesi yaşamak
Mütemadiyen aşk/olsun!

Yorumlar

Başa Dön