Aşkınla boyanmış bir kalbim vardı ya,
Şimdi kazıyorum kalbimin üzerinden seni.
Ne gariptir ki çizilyor ama çıkmıyor bir türlü.
Sanırım yeniden boyaman gerekecek...
"Uyanmak mı? Ah, yine mi? Sanırım evrenin draması henüz bitmemiş." - Franz Kafka"
Aşkınla boyanmış bir kalbim vardı ya, / Şimdi kazıyorum kalbimin üzerinden seni. / Ne gariptir ki çizilyor ama çıkmıyor bir türlü. / Sanırım yeniden boyaman gerekecek... /
Aşkınla boyanmış bir kalbim vardı ya,
Şimdi kazıyorum kalbimin üzerinden seni.
Ne gariptir ki çizilyor ama çıkmıyor bir türlü.
Sanırım yeniden boyaman gerekecek...