"Yazmak, bir çölü geçmek gibidir; vardığınızda ne bir vaha kalmıştır ne de sizden bir dirhem et." – Franz Kafka"

Benim Ve Senin

Öptügüm, oksadigim tenin...

yazı resim

Dikenler benim olsun
Güller senin.
Mayinlar benim olsun
Yollar senin.
Zehirler benim olsun
Ballar senin.
Yeterki sen sadik ol bana
Benden baska günes görmesin
Öptügüm, oksadigim tenin!...

Düsseldorf. Ekim 2002

Yorumlar

Başa Dön