"Yazmak, bir hayaletle güreşmek gibidir; kazansan bile, kollarında hep o soğukluk kalır." - Stephen King"

yazı resim

Ellere yaban ellere düştüm
Mutluluğa kapak açmak için uçtum
Rızan olmadan gittim yaban ellere
Aşkını yüreğime göme göme
Haksızlığa utanca yenik düşerek
Ilık ılık o nefesini içime çekerek
Mutluluğu aramak için gittim aşkım...

Yorumlar

Başa Dön