"Uyanmak mı? Ah, yine mi? Sanırım evrenin draması henüz bitmemiş." - Franz Kafka"

Aşkı Tinimizde Saklasak

yazı resim

Bırakıversek öylece aşkı...
Tinimizde saklasak,
tenler,
Yanmasın...
En deli fırtınalar
gizli kalsın
duygularımızda.
Nehir olup taşsın,
çağlasın.
Aşk içimizde gülsün,
Ağlasın...

Varlığımız,
uzaklığımızda
Tümüyle özgün,
Devingen,
Keşfedilmemiş kalsın...

Yorumlar

Başa Dön