"Yazmak, varoluşsal bir hapşırmadır; bastırırsan ölürsün, dışarı çıkarırsan peçete ararsın." - Kurt Vonnegut (kurgusal)"

yazı resim

Rehin aldın,
Duygularımı.
Bir çapari yakamozunda
Avlandım.
Nefes alsam ayrılık.
Yürüsem,
Yalnızlık adım adım.
Ne çabuk bitti,
Sevda panayırları.
Vefasızlığın,
Rüyalarımda bile çakılı.
Bir yılan ısırığı oldu,
Sevdan.
Yüreğimin
Derinliklerinde kaldı
Hatıran........

Yorumlar

Başa Dön