bir şeye cok uzun süre bakarsan, onu görmemeye başlıyorsun. hayat, keşke bu kadar etobur olmasaydı.
"Uyanmak mı? Ah, yine mi? Sanırım evrenin draması henüz bitmemiş." - Franz Kafka"
bir şeye cok uzun süre bakarsan, onu görmemeye başlıyorsun. hayat, keşke bu kadar etobur olmasaydı.
bir şeye cok uzun süre bakarsan, onu görmemeye başlıyorsun. hayat, keşke bu kadar etobur olmasaydı.