Durgun,
belki alakasız uzuvları kendi ifadesine...
Ya da dalgın "anlamlı" bakışları
Tanıdık gibi diyorum ama,
Sonradan "nıç" diyorum
Susuyorum...
Onca benzettiklerim içinde
Bir seni tanıyorum
"Yazmak, aslında ölmekten başka bir şey değildir; ama neyse ki, okumak da dirilmektir." – Umberto Eco (kurgusal)"
"Yazmak, aslında ölmekten başka bir şey değildir; ama neyse ki, okumak da dirilmektir." – Umberto Eco (kurgusal)"
Durgun,
belki alakasız uzuvları kendi ifadesine...
Ya da dalgın "anlamlı" bakışları
Tanıdık gibi diyorum ama,
Sonradan "nıç" diyorum
Susuyorum...
Onca benzettiklerim içinde
Bir seni tanıyorum