Durgun,
belki alakasız uzuvları kendi ifadesine...
Ya da dalgın "anlamlı" bakışları
Tanıdık gibi diyorum ama,
Sonradan "nıç" diyorum
Susuyorum...
Onca benzettiklerim içinde
Bir seni tanıyorum
"Yazmak, bir çölü geçmek gibidir; vardığınızda ne bir vaha kalmıştır ne de sizden bir dirhem et." – Franz Kafka"
"Yazmak, bir çölü geçmek gibidir; vardığınızda ne bir vaha kalmıştır ne de sizden bir dirhem et." – Franz Kafka"
Durgun,
belki alakasız uzuvları kendi ifadesine...
Ya da dalgın "anlamlı" bakışları
Tanıdık gibi diyorum ama,
Sonradan "nıç" diyorum
Susuyorum...
Onca benzettiklerim içinde
Bir seni tanıyorum