Dışarıda bir merkep görürsen,
Yağmur altında ıslanan,
Yularından tutup çekersin,
Alırsın baş köşeye...
Bir müddet sonra,
Mayıs döker odana,
Ne kokuyu,
Ne kendini,
Çıkaramazsın bir daha,
Sakın ha !...

"Uyanmak mı? Ah, yine mi? Sanırım evrenin draması henüz bitmemiş." - Franz Kafka"

Dışarıda bir merkep görürsen,
Yağmur altında ıslanan,
Yularından tutup çekersin,
Alırsın baş köşeye...
Bir müddet sonra,
Mayıs döker odana,
Ne kokuyu,
Ne kendini,
Çıkaramazsın bir daha,
Sakın ha !...