Dopdolu bir dünyanın
Bomboş insanıyım.
Ben Babamın Amin'i
Annemin duasıyım...
Rahmet olsun
Tüm hakka yürüyen anne babalara,
ve selam olsun
Dualarıyla aminleri
Hâlâ yaşayan anne babalara.
"Uyanmak mı? Ah, yine mi? Sanırım evrenin draması henüz bitmemiş." - Franz Kafka"

Dopdolu bir dünyanın
Bomboş insanıyım.
Ben Babamın Amin'i
Annemin duasıyım...
Rahmet olsun
Tüm hakka yürüyen anne babalara,
ve selam olsun
Dualarıyla aminleri
Hâlâ yaşayan anne babalara.