"Yazmak, aslında ölmekten başka bir şey değildir; ama neyse ki, okumak da dirilmektir." – Umberto Eco (kurgusal)"

yazı resim

Düşüncenin içindeki çatışmadan,
Bir selam var,eşe dosta,
Hiç arlanmadan,utanmadan,
Alıverin a dostlar!

Kemlik yok söyleyişte,
Doğruluk arardınız her işte,
Dalından koparılmış bir yemişte,
Kurt var,a dostlar!

Mevsimler gelip geçiyormuş,
Yaşam her gün biraz kirleniyormuş,
Buna rağmen,gördüm ki insanlıkta,
Ümit var,a dostlar!

Mavi,yeşil,sarı,kırmızı,
Turuncu,kahverengi,siyah,
Elbisemizin altındaki karnımızı,
Renkler şişirmiş,a dostlar!

]

Yorumlar

Başa Dön