sendeki yaprak
bendeki su...
çık şişemin içinden
kuru!..
T.A.Bolu.30.4.08
"Uyanmak mı? Ah, yine mi? Sanırım evrenin draması henüz bitmemiş." - Franz Kafka"
çık şişemin içinden

sendeki yaprak
bendeki su...
çık şişemin içinden
kuru!..
T.A.Bolu.30.4.08