sendeki yaprak
bendeki su...
çık şişemin içinden
kuru!..
T.A.Bolu.30.4.08
"Tanrım, bana bu kadar güzel bir hava bahşetme! Yazacak çok şeyim var!" - Franz Kafka"
çık şişemin içinden

sendeki yaprak
bendeki su...
çık şişemin içinden
kuru!..
T.A.Bolu.30.4.08