"Bu saatte hala uyanık olanların ya derdi büyük, ya da ertesi günün derdi hiç bitmeyecek." - Dorothy Parker (kurgusal)"

Ahiretlik - 13

yazı resim

O sussaydı ben konuşacaktım
Ay gibi yıldız gibi düştü elleri ellerime
Ve ağladı saatlerce
O sussaydı ben küfredecektim
Herhangi birşeye
İyi ki susmadı
Düşmüştü yüzündeki yaşam derin uçurumlara
Süzüldü kaygılı anlar
Akıyordu, gözleri volkandan farksız
Ağlamıyordu, gözyaşları lav olup yüreğimi yakıyordu
Farkında değildi
O sussaydı ben ağlayacaktım
Yakamoz düştüğünde yüreğime
İyi ki gitti
Yoksa aşık olacaktım

"Ahiretlik--13"

Yorumlar

Başa Dön