açarım gözümü
gözümde ışık
ışıkta sen!..
doldurursun evrenimi
bir de
dokunabilsem! ..
"Uyanmak mı? Ah, yine mi? Sanırım evrenin draması henüz bitmemiş." - Franz Kafka"
bir de / dokunabilsem! ..
açarım gözümü
gözümde ışık
ışıkta sen!..
doldurursun evrenimi
bir de
dokunabilsem! ..