açarım gözümü
gözümde ışık
ışıkta sen!..
doldurursun evrenimi
bir de
dokunabilsem! ..
"Tanrım, bana bu kadar güzel bir hava bahşetme! Yazacak çok şeyim var!" - Franz Kafka"
bir de / dokunabilsem! ..
açarım gözümü
gözümde ışık
ışıkta sen!..
doldurursun evrenimi
bir de
dokunabilsem! ..