Onlar ki beyazdılar
En güzeli çiçeklerin
Biraz da nazdılar
İnce, narin
Kıyamadım koparmaya
İncinirler diye
Yapraklarında kaldı
En yücesi aşkın, sevginin
"Uyanmak mı? Ah, yine mi? Sanırım evrenin draması henüz bitmemiş." - Franz Kafka"
güneşe döner onların yüzleri..
Onlar ki beyazdılar
En güzeli çiçeklerin
Biraz da nazdılar
İnce, narin
Kıyamadım koparmaya
İncinirler diye
Yapraklarında kaldı
En yücesi aşkın, sevginin