Karanlığa çıkıyorum
Tutunmak için,
Ellerimi sımsıkı kenetliyorum yüreğime.
Bir kadının topuklu ayakkabısının sesini duyuyorum,
Bakıyorum ellerine
Düşürdüğü gül,
Dudaklarının renginde...
"Hayat bir roman gibidir; ne yazık ki, sonunu okumadan yorum yapanlar hep ilk satırlara takılıp kalır." - Umberto Eco"
"Hayat bir roman gibidir; ne yazık ki, sonunu okumadan yorum yapanlar hep ilk satırlara takılıp kalır." - Umberto Eco"
Karanlığa çıkıyorum
Karanlığa çıkıyorum
Tutunmak için,
Ellerimi sımsıkı kenetliyorum yüreğime.
Bir kadının topuklu ayakkabısının sesini duyuyorum,
Bakıyorum ellerine
Düşürdüğü gül,
Dudaklarının renginde...