"Edebiyat, hayatın aynasıdır... öyle ki bazen o aynayı kırıp bir de kendi yansımamıza şaşarız." - Oscar Wilde"

Mağ../

Ben ki onu çok sevdim, / Kaldığım yerden, / Yüzümü eskiten rüzgarla birlikte...

yazı resim

Tam öğlen üzeri,
Öylece oturmuş balkon kenarına,
Güneş'e sarınan çiçeklerin sessizliğinde,
Ben vardım,
İçinden geçerek uzaklara,
Bıraktığı bakışlarının,
Gölgesi düşmüş yalnızlığına..

Ben ki onu çok sevdim,
Kaldığım yerden,
Yüzümü eskiten rüzgarla birlikte,
Yormadan,
Yorulmak anlamsızdı..

Yorumlar

Başa Dön