çok şükür
müjdelerle
atlattım çağı!..
horozum var ya
yattı folluğa
bir gıdak bir gıdak
sanki zümrüt yumurtladı!.
:)
"Uyanmak mı? Ah, yine mi? Sanırım evrenin draması henüz bitmemiş." - Franz Kafka"

çok şükür
müjdelerle
atlattım çağı!..
horozum var ya
yattı folluğa
bir gıdak bir gıdak
sanki zümrüt yumurtladı!.
:)